Naples

juli 12, 2023 Slået fra Af Carina

Nu har vi været her i 3 dage. Det har været rigtig hyggeligt. Der er ikke mange gæster herude i øjeblikket og stedet minder meget om hvor jeg boede i Irvine. Store åbne områder hvor man handler og spiser og de ligger som perler på en snor. Her er meget mere stille end det vi har set indtil videre og priserne er lige faldet lidt. Det er dejligt. Vi er også faldet helt ned i ferie mode. Den første dag gik vi ned til poolen og vi havde den næsten for os selv. Jeg ville lige tage et stemnings billede så jeg gik ned bagved. Lige pludselig var der noget der bevægede sig og jeg nåede først at tro det var en vandslange men den blev ved med at bevæge sig. Det var en sort slange på ca. en halv meter. Yiaks. Jeg nåede ikke at tage et billed. Den var væk på ingen tid.

Det var lidt svært at solbade det næste stykke tid men vi klarede det lige 😃

Når vi ankommer til et nyt sted så googler vi altid området og jeg kan godt lide andre rejseblogs eller lokale der skriver om hvad man burde se. Jeg fandt er sted som så hyggeligt ud og det prøvede vi ud den første aften.

Celebration Park hedder det. Det er et område med foodtrucks og og små overdækket steder. Det ligger faktisk også lige ned til kanelerne så det er en lille perle. Den dag aften vi var der var der live musik hvilket gjorde stedet endnu mere hyggeligt. Maden er også super og der meget at vælge imellem. Vi fik en burger lavet af Kobe kød. Mums! Rine fik falaffel som var virkelig god og hjemmelavet. Det er lidt hipster men på den fede måde.

Ellers har vi bare hygget os og spillet minigolf og vi fandt sørme også lige et shopping center mere.

Ja det er ikke alle der er vilde med alt det shopping

Total Page Visits: 836 - Today Page Visits: 1