Miami dag 2

juli 3, 2023 Slået fra Af Carina

Ahhh vi har sovet godt i nat. Her er ikke så meget larm som i New York. Her er mere varmt og fugtigt i forhold til New York, men det er dejligt. Vores hotel har en lille cafe som nabo så vi spiste morgenmad der inden vi hoppede i poolen. Vi havde egenligt aftalt at vi skulle have en pooldag vi efter vi havde spist frokost gik vi op og skiftede tøj og ringede efter vores bil. Ja den er god nok. Det er billigere at bruge Valey parking her på hotellet end at parkere på gaden her på vores luksus hotel. Så man ringer ca. 30 min før at man skal bruge den og så henter de den for en. Så er den også kølet godt ned når man sætter sig ind i den.

Jeps, Porschen var der også i dag

Det er ret fedt at prøve 😀 Turen gik ned til South Beach Miami hvor vi prøvede at finde en parkeringsplads, men det er søndag i dag og snart 4th July så der er mange mennesker. Vi besluttede for at kører imod Miami by istedet for men lige inden vi ramte highway’en fandt vi et supermarket. Vi kastede bilen i parkingshuset og gik ind. Det var stort ligesom Bilka og noget billigere end hvor vi kom fra i New York så vi fik taget lidt for meget i kurven

Alexander var nok den værste så han fik skiftet kurven en med en vogn 🤪

Efter vi havder handlet fik jeg øje på en Target og overbevist Rine om at den skulle hun altså kigge i og det skulle jeg da aldrig have sagt til hende. Hun brugte over en time derinde og mig og Alexander var imellem tiden endda lige et smut i Best Buy, som er deres Elgiganten herovre. Da vi endelig fik hende ud fik jeg overtalt dem til lige at runde havnen som lå lige rundt om hjørnet,når vi nu havde fundet en P-plads.

Shit der ligger nogle dejlige både hvis man da kan kalde dem det.

Vi fulgte havnen rundt og så man flotte fisk i vandet og øgler oppe på land. Jeg havde en plan om at vi skulle følge stien rundt fra havnen og ned til stranden. Stranden er flottest hernede med dejlig fint sand.

Drengene er trætte af at gå og varmen skal de lige vænne sig til så Rine og drengene satte sig ned på græsset imens jeg fik videre for at finde noget vand. Jeg endte med at finde mere end det. Jeg fandt en legeplads og en kiosk og et badeområde så det snappede jeg til Rine og 1-2-3 så stod de alle 3 her. Vi fik slukket tørsten og drengene fik lige kølet sig ned inden vi nåede stranden.

Total Page Visits: 856 - Today Page Visits: 1